Maksājuma sadalīšana bez pārmaksas - maksā 3 mēnešu laikā, 3 vienādās daļās!
Ikmēneša maksājums no 35.29€/mėn.uz 24 mēnešiem.
(vairāk informācijas grozā).
UNAGI ONE, elektriskais skrejritenis, balts

1 gads
62.91€
2 gadi
90.87€
3 gadi
111.84€
4 gadi
146.79€
5 gadi
174.75€
1 gads
104.85€
2 gadi
139.80€
3 gadi
174.75€
4 gadi
209.70€
5 gadi
244.65€

- Precei tiek piešķirta 24 mēnešu garantija
- Piegāde uz mājām un DPD pakomātiem (1–2 d. d.)
UNAGI ir radījis, iespējams, vislabāko elektrisko skrejriteni. Tā skaistais un vieglais dizains, nemaz nepārspīlējot, padara to pārāku par jebkuru citu skrejriteni. UNAGI izdevās samazināt svaru, pateicoties pilnīgi jaunam, novatoriskam dizainam, kurā kombinēti kosmosa kuģiem izmantojami materiāli un progresīvas inženiertehniskās metodes. Tā rezultātā UNAGI ir radījis nepiesārņojošu skrejriteni, ar kuru ir gan viegli braukt, gan viegli nest. Varat doties garākā ceļojumā, kuram pietiks vienas uzlādes, braukt pret kalnu vai pa nelīdzenu ceļu. UNAGI ir patērējis tūkstošiem stundu un nav apstājies, kamēr atrada veidu, kā apvienot izturību ar strukturālu viendabību un minimālisma estētiku.
UNAGI skaitļi
1 Nospiežot, var salocīt.
12 kg skrejriteņa svars
1000 vatu maksimālā jauda
27 km/h maksimālais ātrums
100 kg pieļaujamais svars
Tehnoloģijas

Pārsteidzošs stūres stienis
Magnija sakausējuma stūres stienis ir būvinženierijas sasniegums, kura pilnveidošanai bija nepieciešams vairāk par trīsdesmit prototipiem. Augšējā stienī iebūvētas informācijas paneļa intuitīvās vadības pogas un sviras – droselei, bremzēm, signālam un LED priekšējam lukturim. Nekādu redzamu vadu. Nekādas masīvas konsoles. Tikai kompakts, iebūvēts komandcentrs, kas savieno braucēju ar braucienu. Kādēļ magnijs? Tas ir par 33 % vieglāks par alumīniju, tādēļ “Unagi” ir visērtāk pārnēsājamais skrejritenis tirgū.

Pirmais “ar vienu klikšķi” saliekamais skrejritenis
Piespiediet vienu pogu un “Unagi” patentētā nerūsējošā tērauda eņģu sistēma salokās un fiksējas ar vienmērīgu, patīkamu klikšķi. Šis inženierijas sasniegums būtiski atvieglo salocīšanu un pārnēsāšanu, salīdzinot ar visiem skrejriteņiem tirgū. Mē to zināsm, jo veicām testēšanu.

Izcils dzinējs
Jums ir divas izvēles: “E250” modelī ir spēcīgs 250 vatu dzinējs, kas dzen priekšējo riteni. Tas ir ideāli piemērots braucējiem, kuru ierastais brauciens ir līdzenā pilsētas apvidū. “E500” modelim ir speciāls 250 vatu dzinējs katrā ritenī, kas nodrošina 500 vatus un 32 ņūtonmetru momentu, lai bez grūtībām tiekat kalnā ar slīpumu līdz 15 grādiem. Mūsu dzinēji it pilnībā individuāli būvēti, izmantojot retzemju neodīmija magnētus un uzraudzības sistēmu, kas novērš pārkaršanu. Veikta ļoti skrupuloza veiktspējas, efektivitātes, reaģētspējas un ilgmūžības optimizācija.

Pārliecinoša bremzēšana
Vienu reizi maigi piespiežot ergonomiski pielāgoto sviru un abas elektroniskās bremzes ar pretbloķēšanās funkciju, varat droši un stabili apstāties. Gan mūsu akseleratoram, gan bremzēm vadības sistēmā esam paredzējuši variabilitāti, lai piespiežot stiprāk pastiprinātos to iedarbība. Turklāt “Model One” ir arī intuitīvas berzes bremzes, kas ļauj lietotājam pielāgot savu braukšanas stilu, pēc vēlēšanās izmantojot bremzēšanu ar kāju.

Vislabākais akumulators
“Unagi” enerģiju nodrošina kvalitatīvi elektriskie akumulatori, kurus pastāvīgi pilnveidojam. Kopā ar mūsu individuāli izstrādāto vadības sistēmu tie nodrošina visaugstāko enerģijas blīvumu un visīsāko uzlādēšanas ilgumu, salīdzinot ar visiem šāda izmēra akumulatoriem. Mūsu skrejriteņos it visā mēs koncentrējamies uz ilgmūžību un uzticamību. Akumulatori kalpos daudzus gadus, tos nepārtraukti lietojot ikdienā. Pēc tam tos bez grūtībām varēs nomainīt mājas apstākļos vai atsūtot mums.

Drošs apgaismojums
Ar korpusā iebūvēto 47 lūmenu LED priekšējo lukturi un aizmugurējo mirgojošo sarkano LED jūs vienmēr labi redzēsiet un būsiet redzami pat vissliktākajos redzamības apstākļos naktī.

Visu cauruļu caurule
“Unagi” pasūta “TORAY” oglekļa šķiedru no Japānas, lai panāktu unikālu mazas masas un augstas izturības līdzsvaru. Šis kompozītmateriāls ir anizotropisks –tas nozīmē, izklāts ar rokām rūpīgā procesā, izkliedējot šķiedru slāņus vajadzīgajās vietās tā, lai optimizētu izturību. Jums, protams, nav jāstāsta saviem draugiem, ka jūsu skrejritenī izmantota tāda pati oglekļa šķiedra kā Elona Maska “Space-X” raķetēs, taču mēs sapratīsim, ja jūs tomēr to darīsiet.

Lielisks krāsojums
Pārlaidiet plaukstas pār “Unagi” un jūs uzreiz pamanīsiet nevainojamo krāsas klājumu. Trīs atsevišķi pārklājuma slāņi, ieskaitot laminātu un pret skrāpējumiem noturīgu krāsu, “Unagi” nodrošina grezna transportlīdzekļa cienīgu eksterjeru, kas ir izturīgs pret nodilumu lietošanas laikā. Svarīgākais – mūsu skrejriteņi nekad nerūsēs. Šī jaunākās tehnoloģijas krāsa pieejama četros spilgtos, stilīgos toņos. Galu galā, kādā krāsā ir personiskā brīvība? Izlemiet paši.
Unikālas individuāli izstrādātas riepas
Cauras riepas? Liecieties mierā. Mūsu 7,5” riteņi ir veidoti no blīvas gumijas, tos nevar caurdurt, tādēļ tie nekad nesabojās jūsu ikrīta brauciena plānus. Mūsu izstrādātāju komanda šīm riepām izmantojusi jaunu principu. Paraugieties uz gaisa kabatām visapkārt ritenim. Tās unikāli veic priekšējās un aizmugurējās piekares sistēmas funkcijas, nodrošinot optimālu triecienu absorbciju, tomēr saglabājot labu ceļa izjūtu un līdzsvaru.
Nevainojams klājs
Apvienojot vienlaidus mašīnām piemērotu alumīniju ar silikona klājumu augšējā virsmā, lai nodrošinātu saķeri, šī skrejriteņa klājam panākta ideāla stabilitātes un komforta kombinācija. Kā šajā vienādojumā nav? Šuvju, savienojumu, salaidumu, masīvu, skrāpējošu smilšpapīra saķeres joslu un raupjas metāla apdares, kāda ir citu skrejriteņu standartā.
Ātruma regulēšana
Izvēlieties vajadzīgo ātrumu – iesācējiem, vidēju vai ātru. Skrejriteņa procesors regulē maksimālo ātrumu un paātrinājumu un patur atmiņā jūsu izvēlēto ātruma režīmu, lai tas nav jāatceras jums.
Izcili stabila kājiņa
Mūsu kājiņa ir lielisks piemērs mūsu apsēstībai ar detaļu skrupulozu izstrādi. Atšķirībā no citiem skrejriteņiem, kuru kājiņas ir no trešās puses piegādātājiem, “Unagi” kājiņa pilnībā izstrādāta tā, lai plūstoši saplūstu ar pakāpienu. Rezultātā skrejriteņa novietošana ir stabila un vienkārša, un kājiņa brauciena laikā ir praktiski nemanāma.
Kāds ir “Unagi” nobraukums vienā uzlādes ciklā?
Lielākā daļa braucēju var sagaidīt 11–19 kilometru nobraukumu vienā uzlādes ciklā. Nobraukums ir atkarīgs no vairākiem faktoriem, taču pamatā - jo ātrāk brauc, jo vairāk enerģijas tiek patērēts. Arī bremzēšana, ja tiek darbinātas elektroniskās bremzes, patērē enerģiju. Tāpat būtisku ietekmi rada reljefs - ne vien braucot augšup un pārvarot gravitācijas spēku, bet arī braucot lejup tiek tērēta enerģija, lai saglabātu drošu ātrumu. Nozīmīgi ir arī tas, cik vienmērīgs ir brauciens - nepārtraukts brauciens ar nemainīgu ātrumu patērē mazāk enerģijas, nekā tikpat garš brauciens ar biežām pieturām. Pakāpeniski bremzējot un palielinot ātrumu, tiks tērēts mazāk enerģijas, nekā spēcīgi bremzējot un strauji palielinot ātrumu. Nobrauktais attālums būs lielāks, ja samazināsiet ātrumu laikus atlaižot droseļvārsta sviru, nevis bremzējot pēdējā brīdī, un ātrumu palielināsiet pakāpeniski, nevis strauji spiežot sviru līdz galam, kā arī 1. – 3. braukšanas ātrumam ir maksimālā ātruma un paātrinājuma ierobežojumi, tādēļ mazāk jaudīgie režīmi jums nodrošinās lielāku nobraukumu. Divu dzinēju režīmā tiek patērēts vairāk enerģijas, nekā viena dzinēja režīmā. Temperatūra zem 10°C negatīvi ietekmēs baterijas ietilpību un samazinās nobraukumu pat par 30 %. Vēl nobraukumu ietekmē braucēja svars, vējš un ceļa segums. Teorētiskais maksimālais nobraukums, atbilstoši baterijas un dzinēja specifikācijām, ir 25 km. Tas attiecināms uz optimāliem braukšanas apstākļiem – braucējs sver 68 kg, brauc vienmērīgā ātrumā pa gludu un līdzenu virsmu siltā laikā, bez vēja radītas pretestības. Ja baterija izlādējas brauciena vidū, jūs varat skrejriteni stumt sev līdzās vai to vilkt, balansējot uz aizmugurējā riteņa. Ar izslēgtu skrejriteni var braukt, atsperoties ar kāju, tomēr tas prasīs diezgan lielu piepūli, jo riteņos ir iebūvēti magnēti, kas ir lieljaudas dzinēja mehānisma daļa – tie rada papildu pretestību, kad skrejritenis tiek stumts manuāli. Arī elektroniskās bremzes nedarbojas bez strāvas, tādēļ jums jāpaļaujas uz aizmugurējām berzes bremzēm, kuras ir daudz neefektīvākas. Braukšana lejup no kalna ar izslēgtu skrejriteni ir bīstama.
Materiāli
Alumīnijs + oglekļa šķiedra
Svars
12 kg
Maksimālais ātrums
27 km / h
Jauda
Priekšpuse 250 W + gala 250 W
Maksimālā jauda
1000 W
Dzinēja izmērs
līdz 12,7 cm
Akumulators
72000 mah litija
Attālums
līdz 25 km
Uzlādes laiks
4-5 stundas
Riepas
Gumija, bez apkopes
Priekšējie lukturi
1,8 W liela spilgtuma LED